wtorek, 11 listopada 2014

Nowości...

Dzisiaj o pięknym toperze od ESSENCE
Today about beautifull toper from ESSENCE


Taka mała historyjka ;)
Jestem sobie wczoraj na zakupach... Kupuję spożywkę na dzisiaj... A tu wyrosła mi przed oczami Natura :) no więc jakże mogłam nie zajrzeć. A tam mnóstwo nowości u ESSENCE-nowe lakiery nawierzchniowe i teksturalne. Ja zdecydowałam się na srebrno-błękitną brokatową wersję kolorystyczną. Lakier ma w sobie olbrzymie ilości srebrnego brokatu i różnorozmiarowych heksów. Dodatkowo znaleźć w nim można granatowo niebieski shimer, który po nałożeniu na paznokcie staje się dużo bardziej widoczny.
A little story ;)
I was shopping yesterday... I was buying foodstuffs... And the Natura grows up in front of me :) so how can't I enter. And there lot of new products in ESSENCE-new top coats and textural polishes. I decided to buy silver-blue twinkling version. The polish has huge amount of silver sparkling glitter and a lot of hex glitter in different sizes. In addition you can find navy-blue shimer which is more visible after applying.




Lakier pochodzi z serii twinkling bling bling effect nail polish i nosi numerek 21-icy fairy
The polish is from twinkling bling bling effect nail polish series and it number is 21-icy fairy.



Na zdjęciu dwie grubsze warstwy położona na przezroczystą bazę od Bell.
On picture two bigger coats put on the transparent Bell base coat.


Resztę moich nowości pokażę niedługo ;)
The rest of my news I will show you soon ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz