piątek, 9 stycznia 2015

Różowo mi... I'm pinky...

Tak ogólnie to nie przepadam za kolorem różowym :) ale jak już mi się coś w tym kolorze spodoba to na amen...



Dzisiaj przedstawiam zwykły w sumie mani z użyciem trzech lakierów (i żadnych świecidełek ) :)
Wykorzystałam tutaj cudny różowy marmurek Pablo Color (beznumerowy niestety), biały Sensique 101 oraz niesamowicie efektowny top Claire's 29516 Sequins. 
Zacznijmy od marmurka :) jest to iście oczojebny odcień różu - może nawet trochę neonowy- z zatopionym w sobie czarnym maczkiem. Kryje już przy jednej grubszej warstwie, ale ja nałożyłam dwie cieńsze dla lepszego efektu. Schnie przyzwoicie szybko, ale ekspres to to nie jest :) jednak nie jest to długi czas i nie staje się on plastyczny, jak lubią niektóre tego typu lakiery. A kupiłam go w zwykłym supermarkecie :P
Na kciuku i paznokciu serdecznym zmalowałam coś innego. Mianowicie mam tu dwie warstwy białego Sensique oraz jedną, ale ciapaną, warstwę Claire's. 29516 to olbrzymia ilość różnej wielkości  heksów, piegów i niteczek  czarnych, białych i neonowo różowych. Kolorystycznie idealnie pasuje do marmurka Pablo. Troszkę problematycznie jednak się go nakłada, bo niby na pędzelek nabiera się dużo elementów, ale pociągnięcia pędzelka go ściągają, więc trzeba ciapać :) Za to schnie dość szybko i nie pozostawia wystających drobinek. 
Co do białego... widzicie tutaj dwie warstwy, ale one wciąż nie dawały pełnego jednolitego krycia. Lakier smuży, ciągnie się i ogólnie źle się go nakłada, ale w efekcie końcowym na szczęście tego nie widać. Dobrze ukryłam to topem :)










Na zdjęciach: baza Bell, 2 warstwy marmurka Pablo Color ?, 2 warstwy białego Sensique 101, warstwa topu Claire's 29516 Sequins, top Golden Rose Gel Look




Aparat się na mnie obraził dzisiaj i takie oto zdjęcia tylko udało mi się zrobić :(

A tak btw to macie swojego białego ulubionego jednowarstowca?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz