piątek, 9 stycznia 2015

Nowości... Something new...

Chyba każda lakieromaniaczka skorzystała z niedawnej promocji na colorowo.pl, gdzie można było zakupić wszystkie lakiery w mega promocji -40%. Oczywiście i ja się skusiłam :) w ramach prezentu mikołajkowego...


Zawsze chciałam mieć holografy od Colour Alike, więc postawiłam na jedną kartę i wszystkie lakiery zamówiłam z kolekcji holograficznej. Są przeboskie!!!! Jeśli jeszcze któraś z Was ich nie ma to bierzcie, bo warto. Kolory są obłędne, przepięknie się mienią i całkiem nieźle się nimi stempluje :) 
Lakiery są pięknie i starannie zapakowane w folię bąbelkową, więc nic nie ma prawa się zniszczyć ani potłuc. Cały asortyment możecie zobaczyć o tutaj.


A oto moje łowy :P





Czyż nie są przepiękne? :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz