środa, 7 stycznia 2015

Blask i błysk... Glimmer & sparkle...

Witam i ja w Nowym Roku :)
Uwielbiam błyskotki (jak chyba każda kobieta) ale w szczególności te na pazurkach :) więc dzisiaj troszku się będziemy błyszczeć.


Do wykonania mani użyłam dwa cudne lakiery. Vipera Polka 286 o odcieniu jasnych wrzosów oraz brokatowo-gliterowo-drobinkowy Cairuo 22 zakupiony u chińczyka :) oba pasują do siebie wprost idealnie, a kolory są przepiękne. Chłodny jasny wrzos w połączeniu z pierdyliardem błysku-to jest to!!! Vipera sama w sobie schnie dosyć szybko do lekkiego połysku. Nie smuży, pięknie się nią maluje i ogólnie nie miałam z tym lakierem żadnych kłopotów. Cairuo natomiast to srebrny drobniuteńki brokat zatopiony we wrzosowej bazie. Lakier schnie bardzo szybko, jak na chińczyka i  nawet nie ma tego charakterystycznego chińskiego aromatu :) Na pędzelek nabiera się megamnóstwo drobinek, więc do krycia wystarcza jedna warstwa- i tyle widzicie na zdjęciach. Zmywanie też dobre, jak na brokatowca -nie miałam problemów.

Na zdjęciach: baza Bell, 2 warstwy Vipera Polka 286, 1 warstwa Cairuo 22, top Golden Rose Gel Look






Do wykończenia użyłam naklejki wodne od Bajszer :) dostałam je w gratisie za ostatnie zamówienie. Piórka prezentują się pięknie, a ich aplikacja była bezproblemowa. Naklejki są bardzo dobrej jakości-polecam, możecie zajrzeć o tu. No i na koniec mały ćwiekowy akcencik :) również od Bajszer





I na koniec mój paznokciowy pomocnik :)


Jak się Wam podoba?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz