czwartek, 29 stycznia 2015

Zakręcony...

Dzisiaj mam dla Was manicure, który wykonałam na konkurs Essence. Ale jak to z moim szczęściem bywa-na tym się skończyło.


Do wykonania mani wymagane było użycie przynajmniej jednego lakieru Essence z serii Colour&Go i drugiego dowolnego z kolekcji Essence. Jako, że mam w swoim posiadaniu kilka lakierów tej firmy, zabrałam się szybko do roboty. na początek zmalowałam ciapaty gradient, do wykonania którego użyłam lakierów Colour&Go: 190-kiss me,freddy, 140-go bold! oraz 149-hello marshmallow!. Wyszło naprawdę ładnie i kolorowo, ale to jeszcze nie było to, czego oczekiwałam, więc dołożyłam stemple - zakręcone stemplowe kółeczka :)

Do zrobienia stempli również wykorzystałam lakier Essence, który dość dobrze odbija wzorki, ale lubi za szybko wysychać i trzeba albo powtarzać aplikację na stempel, albo zrobić naklejki :) na szczęście tym razem pięknie nakładał się na paznokcie, chociaż na jednym paznokciu wzorek nie do końca mi się odbił. Zdjęć nie mam zbyt wiele, bo zrobiłam je w pośpiechu, biegnąc na autobus :)
Niestety moja propozycja nie wygrała w konkursie ;(

Wzór odbity oczywiście z chińskiej płytki :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz