piątek, 7 listopada 2014

Ku przestrodze...

Od jakiegoś czasu używam zmywacza do paznokci, który kupuję "normalnie" w Naturze. Ma on wiele wersji zapachowych, co bardzo mi odpowiada, bo nie cierpię tego zmywaczowego smrodku. 
For some time I have been using nail polish remover which I buy in Natura. It has a lot of aromatic versions, what suits me very much, becouse I hate this typical remover smell.



Mowa o zmywaczu bezacetonowym SENSIQUE. I wszystko byłoby super (zapach, kolorek, ładna i poręczna buteleczka), gdyby nie to, że ostatnio niszczy mi on skórę na palcach!!! Tak, tak... na palcach. Paznokcie są po nim gładkie i jakoś szczególnie nie zauważyłam zmian na gorsze, ale palce po używaniu tego zmywacza to istna masakra. Nie mam pojęcia co zmieniło się w jego składzie, bo nie zwracałam na to uwagi. Mam teraz wersję truskawkową i jest okropnie :(

The cleaner I talk about is SENSIQUE ... polish remover. And everything would be great (smell, colour, preety and handy little bottle), except the fact that it destroyed skin on my fingers!!! Yes, yes...on fingers. Nails are smooth and I didn't notice changes for the worse, but fingers after using this cleaner are in absolute massacre. I don't know what changed in its composition, because I didn't keep an eye on it. I have a strawberry version now and it is horribly :(



Moje palce wyglądają jak skóra na niezadbanych piętach... łuszczą się i są mega przesuszone, a kremy nic nie pomagają.
Uczulam więc Was na te zmywacze, choć u Was takiego "efektu" może nie być, ale to, co pisze producent o nawilżaniu płytki i skórek paznokci to jakiś żart.
My fingers look like the skin on nonneat heels... they are peeling and are terribly dried, creams nothing  helping.
So I am warning you to these removers, at least your feelings may be different, but what the producer is writing about moistening the nail and skin around the nails is some joke.


Też tak macie po stosowaniu tych zmywaczy do paznokci?
Do you have the same problems after using this removers?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz