środa, 26 listopada 2014

Co do mnie przybyło... What comes to me...

Dzisiaj będę się chwalić moimi nowymi cudeńkami ;) zamówiłam je na allegro u BajSzer ze względu na ogromny wybór naklejek wodnych. Są naprawdę przeróżne i przepiękne. Oprócz naklejek musiałam oczywiście zamówić coś jeszcze :)
Today I will boast about my new wonderies :) I ordered them on allegro at Bajszer due to quite a big choice of water decals. They are really various and beautifull. Except the water decals I must to order something else :)




Karuzela jest pełna okrągłych kolorowych neonowych ćwieków w dwóch rozmiarach. Mamy tutaj różowe, pomarańczowe, żółte, zielone i srebrne kółeczka o nieco matowym wykończeniu. Ćwieki są naprawdę dobrze wykonane i pokryte w całości kolorową emalią. 



The wheel is full of round colorfull neon studs in two sizes. We've got here pink, orange, yellow, green and silver circles with slightly matt finish. Studs are really good made and covered in whole with colour enamel.

Drugim zakupionym u BajSzer cudakiem jest kolorowy lakier. To różnokolorowe heksy w kilku rozmiarach zatopione w bezbarwnej bazie. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że te drobinki też są neonowe, chociaż mniej dają po oczach niż ćwieki ;)
 The second gorgeous I bought at BajSzer is colorful nail polish. There are multicolor hecks in various sizes sink in transparent base. I could say that particles in this polish are also neon but not so much like the studs :)


Co do naklejek wodnych... Nie mogłam się zdecydować, które wybrać, ale musiałam się ograniczyć i zamówiłam tylko 53 listki :) uwierzcie- to było dla mnie mega ograniczenie, zwłaszcza że BajSzer ma tyle ślicznych naklejek. Zamówiłam większość wzorów kwiatowych, ale są i zupełnie dziwne i śmieszne egzemplarze.
About water decals... I couldn't decide which should I choose, but I must limit myself, and finaly I ordered only 53 sets :) believe me- it was extremly limit for me becouse BajSzer has so many lovely water decals. I picked most of floral patterns but there are totally freaky and funny specimens.






A tak mój kot zaopiekował się paczuchą :) 
And this is how my cat looks after my pack :) 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz