poniedziałek, 8 grudnia 2014

Moje zdobycze z promocji 1+1 w Rossmannie... My trophies from Rossmann 1+1 promotion...

Wiem, że to już było dawno, ale udało mi się upolować kilka naprawdę fajnych egzemplarzy ;)
I know that was long time ago but I cought some really nice specimens ;)



Moją uwagę najbardziej przykuła szafa Wibo - te nowe buteleczki są świetne. Bardzo odpowiada mi ich kształt i przede wszystkim ergonomia górnej części, którą się trzyma. Jest naprawdę bardzo wygodna w użytkowaniu. Więc nabyłam kilka nowości od Wibo i jedną buteleczkę od Miss Sporty.
I couldn't take my eyes off Wibo exhibition - this new bottles are amazing. I am really satisfied of its shape, mainly the ergonomy of upper part which you hold. It is really comfortable in useing. So I bought some new from Wibo and only one bottle from Miss Sporty.

W moje ręce trafiły:
-dwa lakiery z serii Wibo Leather NailPolish,
- trzy lakiery z serii Wibo Glamour Sand
- dwa z serii Wibo Mix Sand
- jeden z kolekcji Wibo Granite Sand
- topper Wibo Iron Hard
- jeden lakier strukturalny z serii Miss Sporty Crush OnYou
















A tak prezentuje się Crush on you w akcji :)
And this is how pretty is Crush on you on nails :)




Jest naprawdę świetny :) Do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy - i tyle właśnie tutaj widzicie. Trzymał się na moich paznokciach dobre 4 dni i nie widziałam żadnego uszczerbku. Zmywanie też rewelacyjne, jak na lakier piaskowy :) szybko i bezproblemowo
It is really great :) To cover completly my nails I put only 2 thin coats - you can see this on photos. It is also very durable - stayed on my nails 4 days undamaged.Aalthough it is the sandy nail polish, I remove this manicure very quickly and easily :)

Czyż nie jest słodki?
Isntn't it lovely?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz