poniedziałek, 8 grudnia 2014

Super gadżet... Extra gadget...

Natrafiłam ostatnio na naprawdę rewelacyjną rzecz :) mianowicie jest to lakier do tworzenia ombre... więc już nie trzeba dobierać pięciu odcieni, aby stworzyć idealne mani :)
I found really sensational thing lately :) it is nail polish for ombre... so you don't have to looking for five mathing nail polishes for your perfect ombre manicure :)





Takiego cudaczka wypuściło na rynek Catrice. Lakier to ciemna ciecz, która ma za zadanie przyciemniać jasne odcienie emalii. Schnie baaaaardzo szybko, więc nałożenie 5 czy 6 warstw to kwestia dosłownie 15 minut :) za to ogromny plus, bo żeby uzyskać fajne przejście kolorów trzeba się tym pędzelkiem namachać. Ja testowałam go na kolorze czerwonym, który nie jest uwzględniony przez producenta jako odcień jasny, ale efekt był widoczny, choć delikatny i bardzo mi się podobał :)



This gorgeous is from Catrice. This darkly liquid is made for darken light-coloured nail polishes. It dries veeeeeeery quickly, so applying 5 or 6 coats is matter of 15 minutes :) it's a huge plus, becouse to gain fantastic effect you must to put it many times. I tested it on red polish, although producer didn't take into consideration this colour like light. But the finish effect was clearly seen, even though delicate and I liked it very much :)






 (nieostre, ale dobrze widać różnicę kolorów/out of focus but the difference is realy good visibly)

Wiem, że moje skórki nie są piękne :) zjadłam je... I paznokcie na szybko malowane, więc paskudnie uciapane :/ 
Bazą był tu lakier o fakturze skóry od Wibo.
I know that my skin around nails isn't perfect :) I ate it... And nails paint quickly so they're horridly dirty :/
The base was here Leather polish from Wibo.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz